Apple iPad 2 – smuklejszy i lżejszy od poprzednika

Koncepcja Apple'a nie zmieniła się szczególnie. Jeśli chodzi o projekt i zastosowane rozwiązania, nastąpiła raczej ewolucja, niż rewolucja. Widocznie na razie firma uznała, że trzeba przyzwyczaić ludzi do tego wciąż dość nowego rodzaju urządzeń i lepiej nie wprowadzać zbyt drastycznych zmian. Chociaż co bardziej zgryźliwi zapewne stwierdzą, że jest to zwykłe odcinanie kuponów.

Wygląd pudełek od produktów Apple'a jest niezmienny od dawna, także tym razem obyło się bez odstępstw: to całkowicie białe opakowanie, bez żadnych zdobień i krzykliwych znaczków przekazujących „najważniejsze” informacje. Jedyne ozdoby to napis iPad na boku i grafika przedstawiająca sprzęt. A w środku tak samo pusto jak zwykle. Oprócz tabletu znajdziecie tam tylko ładowarkę i kabel umożliwiający podłączenie iPada do komputera. Także pod tym względem Apple nie zmienia swojej koncepcji.